Agnes Monica Meninggal? - Agnes Monica dikabarkan meninggal dunia. Mesej berantai di BlackberryMessenger (BBM) menyebutkan setelah dirawat di hospital kerana cedera punggung, Agnes Mengambil Ubat dalam kandungan yang banyak overdoses "Pada tarikh 28 mei 2011 jam 11:00 waktu tempatan Agnes meninggal dunia di hospital, hal ini di sembunyikan pihak keluarganya

management, hospital dan keluarga agnes menurut sumber agnes meninggal kerana over dose ubat peringkat tinggi di rencanakan agnes akan di kuburkan besok dan kami tidak tahu di mana agnes di makamkan, "demikian bunyi kabar itu.

Benarkah khabar ini?? Hal tersebut dibantah oleh pengurus sekaligus kakak dari Agnes Monica, Christian.
"Jelas-jelas dia sudah sembuh hari ini, keadaannya sudah pulih. Berita dari mana itu mas," ujar Christian ketika dihubungi Tribunnews.com, Minggu (29/5/2011).

Tak hanya dari Christian saja bantahan tersebut diberitakan, dari akaun twitter Agnes Monica peribadi yangbernama @ agnezmo, ditulis kalau dirinya sudah sihat kembali. Bahkan dia merancang bahawa hari ini dirinya akan keluar dari hospital

"RT @ agnezmo: Yaaaay .. Today udh bisa keluar dari RS .. Puji Tuhan.:) Thank You, Jesus ...: ')"itulah seperti yang tertera pada akaun twitter Agnes Monica, beberapa jam yang lalu.

Agnes Monica terbaring di rumah Sakit Siloam, Kebon Jeruk mulai hari Rabu (25/5/2011). Agnes Monica dikabarkan cedera di bahagian tulang belakangnya.

http://jiastisipolcandradimuka.blogspot.com/