Assalamualamualaikum dan salam sejahtera buat pembaca semua,blogger dan pembaca curik-curik serta ibubapa,makcik pakcik dan sanak saudara yang berada dalam rumah korang. Hehe. Terlebih pulak dah..Mesra alam sedikit. Strategi nak memikat mak mertua. Ops!!!

Amir sebenarnya rasa bersalah sedikit tidak berkongsi hal ini. Ya lah kan.. Korang duk pakai seluar di khalayak ramai tapi korang tak tahu seluar itu boleh pakai ke tidak. Nanti kena marah... Hehe..

Korang nak tahu tak? Kalau tak nak..Malas lah Amir nak cerita.. Cerita boleh..tapi kena bayar..Haha. Tak ada lah. Gurua je. Baiklah... Baca kat bawah nie betul.. 


Pertama.. Memakai seluar dalam sahaja. Diulangi ya para tuan-tuan dan puan-puan. Seluar dalam sahaja! Ini bermakna korang tak pakai seluar lain nak lindung selaur dalam korang tue. Ops! Maaf berbicara soal seluar dalam..Haha. Tapi betullah.. Gila apa pergi jalan-jalan luar rumah pakai seluar dalam je...

Benda ini perlu diambil serius ye kakak-kakak dan abang-abang. Amir pernah jumpa orang pakai seluar dalam sahaja. Yang tak pakai seluar pun ada..Dia pakai kain sarung..kih3.. Amacam? Betul kan dilarang?

Sah..Kalau pakai..korang gena gelakkan.. Tak pun polis datang tanya "Bro..lu nak wa masuk lu dalam lokap ataupun lu nak wa ajar cara pakai seluar? " Polis ganas nie beb..


Terakhir..Seluar koyak! Ada nampak gambar kat atas? Ha,macam itu laaa... Sakit jiwa atau mereng pakai seluar koyak macam nie? Ada satu lagi,yang pakai seluar koyak kat lutut tapi still okay la dari yang kat atas tue.

Takleh pakai seluar koyak nie tau..lagi-lagi seluar yang koyak kat depan..Nanti terbang "benda" tue..bagi yang lelaki laa..Haha. relaks..-relaks... Benda itu apa? Burung murai...Burung apa? Burung murai... Woi! Nak kena sekeh ke? kekekeke..

Dah  banyak jumpa orang pakai seluar macam ini.. Yang pakai seluar dalam sahaja pun pernah..Hairan... Haha.. Ops! Ini auta dari Amir..Maaf..Sekadar berkongsi maklumat....Oh tidak!! Larriikkkkk!!! Nanti kena marah.....kekeke..
source:ammirizzat.blogspot.com